En bra dag

En såndär dag man kan känna sig nöjd med. Varit en bra dotter som hjälpt mor sin med att tvätta fönster genom att hänga sig ut genom ett fönster på en höjd av 4 meter. Lagat en utormordentlig middag till min sambo och mig själv. Hemmagjorda hamburgare med två såser och hemmagjord pommes! (Tack för tipset Fredrika!) Jobbat i 3 timmar på ICA. Skrivit och nojjat över ett mycket viktigt CV och personligt brev. Och tillslut klickat "skicka". Snälla snälla, håll tummarna för min skull. Min framtid hänger lite på det här. Åh vad jag vill det här så himla mycket.



"Snälla bli min"

Håll tummar och tår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller tummisarna! :)

2011-11-03 @ 14:40:27
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0